Rubrik som rubrik

Nu känns det mycket bättre, fan dig, du får ta och sluta med dina ryck, det skrämmer mig.. Ja har haft världens humörsvägnings dag, först vart svin sur, sen ledsen, sen helt plötsligt börja skratta. Haha fan vad jag är töntig alltså, jäkla tönt Viktoria. Och vet ni vad jag har lyckas göra idag? Först var jag hos naprapaten, det gjorde ont, sen gick jag tillbaka till skolan och har klagat hela dagen typ, och inte jobba på lektionerna, sen när jag kom hem blev jag lugn av lite ord, så jag somnade, till nu. Nu är typ min kväll förstörd känns det som, jag kall svettas som satan, tror inte jag är riktigt frisk. Och, imorn, får jag äntligen vara med min sötis. Jag gillar inte att gå och sakna hela tiden, det ärjätte jobbigt. Funderar om jag ska följa med kusinerna på badet imorn också, det skulle vara skönt. Nä nu ska jag upp och äta, inte fått i mig ett skit idag, hejdå


Fan vad jag kommer sakna er sen.. + tha fotograf Elina


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kommer du sakna dom senare?



Åh vikki jag vill bara krama dig nu.. <3

2009-11-30 @ 20:21:27
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0