Ryssland borde inte finnas

Tänk, då skulle man inte behöva plugga på det. Aja men nu är det ju så att Ryssland faktist finns, och att vi faktist måste plugga på det. Var ju till en naprapat imorse, ska tillbaka några gånger, idag kännde han mest vart jag hade ont osv. Han tröck på alla onda ''punkter'' och ja, det gjorde ont vill jag lova. Fick ligga dära och hålla mig ifrån att börja skrika haha.. men det gick bra (: fick lite massage också hehe. Men sen efter det så blev jag så yr och illa mående och ont i huvudet, vilket som är tydligen helt normalt -.- så for aldrig till skolan. Har bara vart hemma och plugga typ, säger ju att jag älskar att plugga, hmm, ja.. Buhu, jag vill att det ska vara lördag nu, just precis nu! :( Åh, det är så grymt länge dit. Ah juste imorn far Emil den lilla ungen till usa, ja man är ganska avundsjuk kan jag säga. Sen imorn får jag min nya mobil hehe! Ja det vill säga om inte bodens befolkning tänker åka för mycket taxi just imorn så mamma måste jobba över.. annars får jag den på onsdag. Nu ska jag ta och äta och sen fortsätta plugga, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0