Stickwitu

Jäkla onödiga tandläkare.. det tog 5 minuter dära borta typ! Ah snacka onödigt, dom tog bilder, konstantera att jag hade två hål och typ flera början till hål, sen fick jag gå, fick en tid om en månad att laga dom dära jäkla hålen. Kommer ha ont en månad till, aha.. varför jag har så mycket hål är för att jag har ''missbildade'' tänder och saknar ett skydd som tänder tydligen har. Vilken otur jag har haha. Gick till tandläkaren typ 7-8 gånger om året förr. Nog om tandläkare och mina vackra missbildade tänder utan något skydd. Ja vad gör jag hemma nu, medans alla andra är på skolan? Fick vara hemma för mamma, för jag måste göra klart min tidslinje och plugga, får det snabbare och bättre gjort hemma än på skolan. Vet inte om jag skrev det men jag hade all fakta till tidslinjen som jag skriver på datorn, sen råka jag radera det på något jäkla vänster.. nu ska jag plugga, kommer somna, men skitsamma har en hel dag på mig, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0