Stora flickor gråter inte, right

Mamma ringde nyss, nästa måndag klockan 9 ska jag vara hos en naprapat. Som ska knäcka till min kropp, tror jag? Ingenaning vad det är för skit men bara jag blir bättre så är jag happy. Tungt med skola idag, fan nu måste man ju komma ihåg den dära sabla nyckeln igen varje dag. En sån liten sak, är ganska viktigt en skoldag. Jag länktar till jul lovet, tänk, sen blir det ett nytt år. Sjukt hur fort tiden går alltså.. helt galet. Skolan var iallfall tråkig, gympaläraren kan gå en på nerverna. Och jag måste plugga hk nu, och jag har faktist börja lite på tidslinjen nu, eller okej jag har hittat massa fakta, måste bara få ihop det till en egen text haha.. åh jag länktar till man får ta körkort, tänk att ha en bil varje dag, mmh (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0