Take a bow

Nä, nu är jag less på att läsa om judar och deras himmla historia, tro och högtider. Bryr mig inte ett skit i sånt, tycker faktist det är fånigt med bråk om att dom andra tror inte på si och så. Så det är inte äns intressant att plugga om det hära! Eller så har jag bara en ''dålig plugg dag'' om det finns något som heter så. Har suttit och kollat runt lite på internet, en sak som jag kom på då när jag läste lite om Rihanna, att jag gillar nästan varje låt jag har hört med henne, tycker hon är skit cool. Om jag skulle vara sån hära person med folk jag ser upp till och har som ''idol'' skulle hon vara en av dom. Inte för att jag vet ett skit om henne, men iallafall ;b Äh nu ska jag ta och packa bad kläder och sen gå och sova, är åsne trött, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0