You are the one that makes me smile

Vad skönt det är med snö, när det är såhära varmt också, härligt (: Kom hem för ett tag sen, har vart hos cs nörden Erik haha, eller sötisen som han även heter, utan att han vet om det då. Kom nyss på att jag döper typ om honom flera gånger om dagen, hmm. Han satt iaf och spelade cs medans jag låg och spelade på mobilen haha. Jag fick också spela cs, Jag var seriöst bättre än han! Jag dog bara direkt, men.. Han kan iallafall vara nörd, han tränar, men vad fan gör jag haha? Känner mig jävligt lat -.- men skitsamma, jag kommer väll bara dö i fetma en vacker dag, vad gör det? (: Ja lugn nu, jag skojar bara. Och nej vi satt inte och spelade hela tiden, dah. Men nu måste jag ta och fortsätta plugga, mindre kul ehe..


Puss på officiella tönten hihi (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0