Akon - right now

Its been so long that i havent seen your face
Im tryin to be strong but the stregth i have is washing away
It wont be long before i get ya by my side and just
Hold you, tease you, squeeze you
 Tell you whats been on my mind

Hahaha varför jag kom in på det med barn igår, jag försöker övertala min hjärna att det är för tidigt, för under dom senaste veckorna har jag drömt flera gånger om just barn i den hära åldern, det är typ läskigt, haha. Nåja skolan idag var faktist helt okej, inte lika tråkig som den brukar vara iallfall.. blev typ våldtagen också, dock med kläderna på då men, skulle nästan ha lagt upp en film på det så man kan se hur johan nilsson béeter sig, men den som filmade med min mobil råkade inte spara videon, otur dära (; Nu måste jag typ plugga engelska som vi har prov på imorn, yes, mitt huvud håller på att explodera tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0