Bara för dig baby

En sak som jag är sjukt duktig på, är att spendera pengar på ingenting! Barnbidraget kom igår, och jag har redan spendera upp nästan 400 kronor. Fast dock inte på onödigt, först vantarna igår, och sen var jag i stan för ett tag sen och köpte hår produkter för två hundra. Resten är typ på vitamin focus haha.. Men jag köpte iallfall Tresemmé värme skydd, Phc's shampoo och balsam för torrt och skadat hår, och så fick jag med något från Åhlens som jag har inte en blekaste aning vad det är för något. Hehe länktar faktist till imorn på morgonen då jag får testa de hära! Fan, jag vill bri frisör, Fuck a duck för höga intagnings poäng.


Älskar webbcam bilder -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0