Det är en önskan och en dröm, inget mål..

Det är väll inte direkt någon som har missat att jag vill bli frisör, om ni har det, mitt dröm jobb är att jobba som frisör, med utbildning av Björn Axén academy. Ni räknar ju säkert ut att det är nog ingen billig utbildning när man hör namnet, men hade ni någonsin kunnat gissa att den frisör utbildningen faktist kostar 225.000:- inklusive moms? Och att 97% av deras elever har fast arbete inom frisör. Det är en stor önskan och en stor dröm, men tyvärr inget mål.. jag skulle inte klara av det tror jag. Men varför jag kom in på allt det hära är för att jag har fått Björn Axéns shampoo och balsam idag hihi! Ska testa det imorn om det är bra (: men en sak som alltid kommer ligga högst upp som favorit för mig är, volumaster!


Yeah webbcam bild.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0