Det är inte sanning, det är fakta!

Fuck you, den saken är min, bara min.. ;)

Amen hallå va (: sitter och lyssnar på musik och har typ nyss kommit hem, skolan var typ som den är alltid är, som vanligt. Typ typ typ, ikväll när mamma slutar ska jag följa med henne hem, och så imorn ska vi till luleyo, typ nice säger jag bara, behöver varma kläder, i detta underbara sommar väder.. åh om elva dagar kommer barnbidraget, det förra tog slut på en vecka, sjukt vad jag är duktig på att spendera pengar. Och matilda jag vet inte om du kan sova imorn, för vet inte när jag kommer hem och så vidare xD men vi får prata mera om det senare typ ba lixsom. Usch vad jag är trött, godnatt typ ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0