Down down down



Jo jävlar vilken seriös bild, jag är verkligen så hära fjortis med idomin och allt shit. Men därimot så saknar jag faktist det dära håret haha, men att vara blond, man blir så lätt less på det.. men längden skulle jag gärna vilja ha tillbaka istället för mitt korta hår nu! Men just nu ligger jag och ser på massa olika tv program hära, typ lite nice kanske. För övrigt så ligger jag under täcke och fryser, har ont i huvudet och magen, och mår illa.. hejja fyfan vad jag gillare! For hem efter lunch från skolan, ska ta och skärpa mig nu och komma i tid och inte fara hem för tidigt, men annars med skolan tycker jag faktist jag har skärpt mig lite iallfall, vi har haft två prov och ena fick jag välgodkänt, och det andra godkänt, det var ju dock kemi.. kul att se vad det blir på engelska provet på tisdag. Aja nu ska jag fortsätta kolla på det jag kollar på, pusss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0