Du måste räkna med konsekvenser på det du gör

Okej bion som jag tyvärr inte ens vet namnet på, var bra, det handlade om den tiden med hitler och allt det dära, slutet var bara lite överdrivet, skulle vart jävligt bra om den var baserad på en verklig historia.. fast i och för sig var den ju det i grunden. Men den var ganska passande till det vi håller på med i skolan också (: Nog om det hära otroliga intressanta saken som ni säkert bryr er om så mycket, right.. fyfan vad kallt det är ute! När vi stod och väntade på bussen så dansade mina ben typ av kyla haha.. och nu ligger jag och lyssnar på musik (: i mitt nystädade rum, efter skolan fick jag städryck som vanligt så bäddade rent i sängen, dammsög, dammtorkade, satte in en mysig ''golv lampa'' och snart ska jag sätta upp en halv spegel vägg, det blir nice (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0