Hard to fake a smile and you know it

Tur att man har så söt vänner så man orkar med skol dagarna!

Jäkla engelska prov, nu vet man hur våran tråkiga engelska lärares prov fungerar, suck snacka om att gå precis efter boken, tycker faktist johanna ska komma tillbaka snart, även fast hon är som en virrig höna haha. Nåja godkännt iallfall, hoppas jag? Men om typ en timme ska jag och anonym ta bussen och så ska anonym sola till sig lite canser haha, fortfarande lika sugen på att sola flina girl? (; Vi for hem efter klassrådet har iallfall inget att plugga till på temat så lungt, juste för er flickor som inte var på klassrådet så kommer vi få ledigt sista lektionen imorn, men istället ta hem och jobba på tidslinjen, så vi slutar typ ganska tidigt imorn? Men aja.. har typ ingenting mera att skriva, får se vad som händer ikväll typ..

Elinaaandersson.blogg.se ' säger (15:13):

*MEN DÅ TAAAAAAAR VI den då kan ju jag ta den åså kan jag putta bort buss gubben och åka iväg med den haha, jag TAAAG den bokstavligen :) 
*åså stannar vi bara om den är nån söt som ska på haha :D
viktorianilsson säger (15:13):
*HAHAHAAHHAHAHAHAHHAHA
*du är ju knäpp hahahahha
*du, köra en buss?!
elinaaandersson.blogg.se ' säger (15:14):
*JAPP (y) 
viktorianilsson säger (15:14):
*ojojoj, farligt xD
elinaaandersson.blogg.se ' säger (15:14):
*dt kan inte bli mer säkert, jag kan allt om växlar & tabeller (y) 
*INTE :D 
viktorianilsson säger (15:14):
*ne fan, skulle känna mig riktigt trygg med dig som chaffis hahahah (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0