I'll never go back down

Hahaha, skolkatalogen, årets höjdpunkt eller? Satt och as garvade åt mig själv nyss, att man alltid ska få fet fail på bilder haha (: men, vem fan är perfekt? ;b Ja sen är det väll det att vissa är sötare än andra, men det är en annan historia haha. Men, igår for jag och mamma och kollade i stan, blev inte den tunikan jag hade tänkt mig, men blev en annan mycket finare hehe (: den är typ cool i modellen. Otur att jag faktiskt inte kan ta någon bild på den, ajajdå (: och så köpte jag strumpbyxor också om det är någon som antecknar. Och sen efter det var jag med den officiellt tönt stämplade ungen, haha sötsaken (: Jag har för övrigt stor lust att fara och köpa typ lös naglar och lös ögonfransar, det skulle vara coolt till halloween.. men nej, det är onödigt, och dyrt. Ska för en gångs skull vara egonomisk, öhm, jaa. Kolla på den hära videon, eller okej om ni är helt själv hemma, gör det inte! Jag såg den med Erik och var iallfall rädd, fast satt och försökte övertala mig själv att allt var data gjort, men det tror man ju som man vill på, huh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0