It's right now, take it easy..

When love takes over..

Tjenare, ohja.. fan så skön musik som spelas just nu, känner mig helt lugn, som om det inte finns några problem eller bekymmer alls. Det finns det såklart, det ska alltid finnas det, alltid är det något.. men inte just nu, underbart haha. Men idag har jag vart med två divor, fiffolina och amanda. Dom är ju lite små speciella haha (: puss på båda två iallfall. Jag är på sånt hära humör så jag skulle vilja ringa till alla och berätta hur underbara dom är, hur mycket jag älskar dom, även fast jag inte alltid visar det. Ja men det skulle låta ganska kul, lite små gay haha.. så nej, men jag är fortfarande på sånt humör. Och en sak som gör mig på ännu bättre humör, vi har sovmorgon imorn, fattar inte vad det är som är så nice med det egentligen, men det är bara så skönt, det är så icket stressigt typ. Fan vad gay jag är, haha..


Kommentarer
Postat av: mmatilda

gay vikkan :D älskar dig! <33

2009-10-04 @ 20:08:16
URL: http://zynd.blogg.se/
Postat av: mmatilda

saknar dig med gumman :'( riktigt mkt.. <3

2009-10-04 @ 20:24:06
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0