Jag har nog bara en bra dag, haha..

Gud vad skönt det känns, har hunnit skriva klart min insändare (!) och pluggat på musiken så gott som det går att plugga på det iallfall. Matten tar jag imorn, för provet är på fredag. Tillbaka det med insändaren, okej nej jag är inte helt klar, men jag har skrivit allt, nu ska jag bara ta den till skolan och se om jag har missat att skriva något enligt den dära ''mallen'' till insändare, sen ska det renskrivas, har bara skrivit en kladd. Jag har typ seriöst suttit och skrivit i fyra timmar (plus kolla lite fakta på internett, lite vila för skriv handen, och toa besök då) och om jag ska vara ärlig har det varit skit kul. Att skriva sina åsikter om något eller s.k argumentera är en av dom roligaste sakerna att skriva om, yeah. Gud vad jag låter nörd nu haha, kul om jag får värsta fail om bara får godkännt, då kommer jag känna mig ganska bortgjord -.- Nu ska jag gå och ta ett bad och sen sova, sen ytterliga en lång dryg skola, med ett musik prov, suck.. pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0