Jag vill inte att du ska förstå..

Huvva håller typ på bli sjuk igen, blä :( gillare inte, blir alltid sjuk så länge när jag är sjuk.. typ sovit två timmar sen jag kom hem från skolan, kallsvettas och lite feber. Hoppas det bara är tillfälligt, för jag ska till luleå imorn hur som hellst, så det så dumma sjuka. Har iallfall typ ganska mycket tråkigt, sitter och lyssnar på musik och gormar med bilder, det är ganska kul faktist, men jag skulle behöva en ny mobil med bättre kamera för min är värdelös, när jag nu får min mobil som jag troligen inte kommer få fören närmare mot julen, den iallfall kommer ha 5megapixel kamera och cypershot, det gillare vi. Så då kan jag ta bättre bilder, vilket blir roligare att fixa. Men nu ska jag äta middag, som jag inte har gjort på 3 dagar, illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0