Meningslöst försök, vem vet

Jag vet en sak som jag aldrig kommer glömma, och då menar jag aldrig. Och det finns en låt som jag kopplar till det här. Jag får direkt en stor klump i halsen när jag hör Black eyed peas - Boom boom pow. Jag kan inte lyssna på den när jag är själv, det går inte, jag klarar inte av det. Sjukt vad en låt kan betyda, läskigt. Haha ja det är så synd om mig, jag har ju så mycket problem (: eller inte alls. Men jag kan väl iallafall bli ledsen för det. Känslo kall är jag väll ändå inte bara för att jag typ inte har några större problem, just nu iallafall Men, kom iallafall ganska nyss hem. Har vart med Fiffolina sen hon slutade. Vi kom seriöst inte på någonting att göra, så vi tog sista beslutet och såg på bio. Bröllopsfotografen, svensk film, bra? Nej haha.. slöseri med pengar, kanske ja. Men iallafall något att göra istället för att typ, inte göra någonting. Och imorgon ska jag fiffi och Elin på badhuset, äntligen får jag fara och bada! Elina följ du också med om du har tid och lust (: Och sen ska jag vara med Erik också, åh vilken bra dag. Haha nae nu ska jag ta och städa lite i mitt rum, dah, jag har mycket att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0