One thing only i know, that I know nothing

Jag har lixsom ett problem om man säger så, som vanligt. Bla bla bla skolan var som den alltid brukar vara och som jag alltid brukar säga, dryg och tråkig, man borde kunna det utantill nu.. Men jag och emil for hem innan temat, för jag ska/skulle/är vara barnvakt hela dagen för min morbror jobbar till sent ikväll, och dom slutar tidigt idag så var lika bra att fara hem då, men, båda små ungarna har farit till kompisar nu, och jag vet inte när dom kommer hem xD så jag kan inte direkt fara någon stanns haha, hade behövt in till stan och lämna in ett papper. Jävlar vad jag låter vuxen nu! Fuck någon, jag ska aldrig bli vuxen :(

Jag har världens sötaste sak till sötis hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0