Sega dator skap..

Åh min dator är grymt seg ikväll, snark.. men nu har jag iallfall ren skrivit nästan allt till musik, gjort det mycket lättare att hitta allt och så vidare, vi har prov på gamla låtar och gamla gubbar, det är lite drygt ja. Har inte gjort någonting ikväll, bara suttit och skrivit, har skrivit en början på en berättelse också, utan anledning. Jag brukar få till ganska bra saker när jag har tråkigt, när jag ska göra något som är ett måste, blir det nästan aldrig som jag vill.. och jag är en perfektionist med saker jag skriver när jag vill ha något seriöst, så det går inte riktigt ihop, brukar sluta med att jag ger upp och bara slarvar. Men nog om det haha (: har fortfarande fast att det är fredag idag, jag vet inte varför haha, kanske vill att helgen ska ta slut så fort som möjligt? Usch vad hemskt det dära lät, men erik ska bort i helgen och det är inte nice. Äh nu hade jag tänkt gå och se tv ett tag eller något sånt typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0