Smart arab..

PERSONLIGHET - JAG ÄR:
Smart: har väll mina stunder ibland
Långsam: always
Stressad: nej
Tålmodig: ibland
Djup: haha öh
Öppen: njae
Ärlig: vet inte längre
Positiv: försöker iallfall (:
Rolig: typ inte
Ansvarsfull: jo, jag tror det iallfall

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: tyvärr
Förlorat en bästa vän: ja..
Sagt att jag älskar en kompis: jao
Sovit med en killkompis: yes
Sovit med en tjejkompis: yes
Pussat en av samma kön: jo
Slagit en kompis: hemskt det låter, men ja
En kompis som vet allt: finns två som vet nästan allt
Berättat hemligheter: mm

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: typ inte faktist..
Haft stadigt förhållande: nope
Krossat någons hjärta: vet inte
Gett någon ditt hjärta: right now
"Playat": vet inte..
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja!
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: njae


FAVORITER:
Låt just nu: Lady gaga - boys boys boys
Pryl: typ, mobilen kanske
Film: ingen speciell
Bok: vet inte
Lärare i skolan: alla ♥
Plats: beror på vem man är med
Frukt: mandarin ;b

ÖVRIGT - JAG HAR:
Sytt: nej och ja
Opererat mig: nope
Cyklat omkull: dah..
Sjungit i duschen: haha, idol nästa!
Hoppat bungyjump: nix
Fobi för något: insekter och höjd
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: jo en.. pappa ♥
Sagt att jag hatar någon: ja


LIVET:
Svart eller vitt: båda
Rött eller blått: båda
Skriva eller tala: typ båda där också
Snygg eller charmig: beror på..
Lösgodis eller choklad: choklad ;b
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: hm, filmer typ
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: ljus och lampa
Kärlek eller vänskap: vänskap..
Bio eller hemmakväll: bio typ

HAR DU:
Tagit pengar av dina föräldrar: ja
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: men nej
Mobbat någon: inte seriöst
Tyckt att en lärare är het: i filmer kanske ;b
Kysst någon: nae, aldrig.. :(
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: vet inte
Hjälpt någon som har druckit: jo
Koss hörlurar: öh..

BRUKAR DU:
Skolka: ibland
Kolla på sexprogram, vilka: allt hela tiden!
Spana in dom av ditt eget kön: lugnt
Lyssna på samma låt 36645 ggr: haha, always
Bli röd som en tomat när du blir generad: njae
Ljuga varje dag: nej 
Sminka dig mycket: nae, sminkar mig typ inte längre
Spela extra hög musik för att störa andra: njae
Bli kåt av massage: ja ohja, alltid!
Lyssna på hiphop: yes

VÄLJ:
Dator eller tv: dator
Kompisar eller flick/pojkvän: tänker fan inte välja, båda
Falukorv eller grillkorv: inge
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: hmm..
Sexnoveller eller porrfilmer: porrfilmer lugnt! :o

 

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10 : fem, sex kanske.. vet inte
Flirtar du: inte vet jag
Många ggr har du färgat håret: räknar ju också.. många
Dricker du te (mjölk, socker): dricker inte det
Länge sover du på natten: inatt? 6 timmar typ

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: mamma och pappa ♥
Köper dina underkläder: jag, men mamma betlarar ju egentligen
Stör du dig mest på i din omgivning: typ ingen speciell
Tog på dig sist: öh vet inte
Tyckte du synd om senast: en hund haha..
Fick du en kram av senast : typ johan, om det äns räknas som en kram -.-

VIKTORIA NILSSON VAD BORDE DU GÖRA JUST NU?
- sluta nöta dator och plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0