Vet ni att..

Snart har jag skrivit tusen inlägg, asså wow..

Jag har haft bloggen sen typ i slutet av maj och början av juni -08, det blir typ.. nästan ett och ett halvt år, vilket blir.. ganska många dagar, vilket har blivit till ganska många inlägg. Har nyss badat typ as länge, ser ut som ett russin nu :( amen dårå, russin kan väll också vara söta typ. Hade tänkt gå och sova nu för är lite ganska mycket trött, fredagarna går fort, ah vad härligt med helg, sabla matte diagnosen imorn jag grubblar över. 


Kommentarer
Postat av: mmatilda

haha jag blond? ;) skulle ju som inte tro det :D:D (a)

jag ska försöka komma i helgen om jag får! :d kunde jag sova hos dig? ;););) krrrrrrrrrrrrrran och puss och knull och slick, smek tafs och massa andra sexxxxiga grejer! ;D;D;D <33333333

2009-10-09 @ 10:49:37
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0