You need me, I need you

Dessa blogg bråk, på bloggar och om bloggar, väx upp..

Jag ska börja fara hem oftare nu, men det är bara det att när mina kusiner är hära jobbar mamma bara på dagen, när mina kusiner inte är hära jobbar hon på kvällen.. vill ju vara hemma när hon jobbar bara på dagen. Hade det mysigt igår med min snea familj, tydligen ska jag skaffa epa enligt nisse, som han sa: Men allvarligt jag skaffar dig en epa, varesig du vill eller inte, du kommer köra den iallfall om jag känner dig rätt. Så ja haha, jag ska tydligen köra epa snart.. och om mobilen, kommer få den om precis en månad, mamma ska ta den på firman, nu har hon lovat, så nästa månad då jäklar. Men ja, har vart i luleå och storheden hela dagen typ, hittade typ mycket.. Ett par skor, en parfym, ögonskugga, ett par örhängen, puder, sockar, intersport tröja och byxa, tre ''gympa t-shirt'', en tröja svart med grå ränder, ett vanligt svart linne och en skit söt stickad kofta. Tack snälla söta rara mamma ♥ Bilden är typ väldigt dålig, jo tack jag vet. Men nu ska jag ta och fixa iordning lite i rummet och sen tjillaxa resten av kvällen, imorn fyller Fanny år så vi ska fara och gratta henne (:


Kommentarer
Postat av: tina

allt är inte om bloggarna.

2009-10-11 @ 12:02:24
Postat av: vikkan

Eh, va?

2009-10-11 @ 12:55:10
Postat av: tina

om mig och cecilia o:

2009-10-11 @ 17:20:17
Postat av: vikkan

Asså jag bryr mig inte i det..

menade inte åt er, kollade bara runt på massa olika bloggar och hittade hur många bråk som hellst

2009-10-11 @ 17:37:57
Postat av: tina

okej, men de var en helljockes massa stuff om mig och cecilia , och nu är vi inte vänner längre ,ändå ganska skönt.

2009-10-11 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0