Fly high, and get down

Godmorgon godmorgon godmorgon, haha riktigt mycket gay. Igår vare mys, först var jag med dom braigaste, och sen var jag med den sötaste, jäkla klantskalle haha, han råkade skalla mig rakt på piercingen när han skulle upp, det kändes ganska väl. Åh hihi jag är typ helt nöjd med piercingen, det är bra, det är kul, det är nice! Bara en sak jag är lite bekymrad över, hela mitt barnbidrag är slut -.- fattar inte hur jag lyckas spendera upp 1100 på knappt en vecka.. tänk vuxenlivet, ojojoj! Aja men nu tror jag att jag ska fara hem till vibbyn faktist, måste ha det dära rengöringsmedlet. Ska ringa och höra med mamma om dom är hemma, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0