I don't know why

Jag vet inte vad det är med mig, jag mår allmänt dåligt, men ändå inte haha, jag är så jävla glad egentligen, men det märks inte, jag får inte fram det så att det visas, går det äns ihop?.. Livet leker både upp och ner, det är normalt, allt kan inte alltid gå som man vill, right (: Jag har vart ganska dålig på att skriva och jag vet om det, men igår så var jag med moa efter skolan, var på stan med fralla jimmy och philip, sen for vi till mig och gjorde ingenting typ pratade. Sen for hon hem och då kom mamma så pratade länge med henne, hon fick se hur underbart vacker min mobil är nu, kan lägga in någon bild på den sen, jag är verkligen inte rädd om mina mobiler haha.. i need en new one! Sen var jag med erik resten av kvällen, stackarn förstår inte hur du orkar med mig ibland haha. Jag borde plugga nu vi har prov på fredag och jag har inte läst någonting alls, illa.. nice om man failar på det första provet i 9an, hm


Vi är så söta hah, gumman!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

nååå :') jag är ful, men du är znygg ;) <33333

2009-09-09 @ 18:00:39
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0