Irriterad

Ah mitt humör kan vara så himmla gulligt när jag är sur eller allmänt irriterad! Jag är ovanligt lätt irriterad just nu, gissa vad som spökar, morr.. men jag tycker faktist enligt mig själv att jag har rätt till det, eller okej kanske inte, jag är nog bara lätt avundsjuk och en aning lite för mycket över rektion. Men nu lämnar jag det.. såg att jag har fått ite mera läsare nu, det är kul, förlåt för mitt eviga gnäll om allt kära people! Okej nu byter jag samtals ämne igen, idag var det först skola som vanligt, sen efter skolan var jag först med moa, sen med fiffolina, och sen nu under kvällen med erik. Myzigt. Om jag hade haft viljan hade jag suttit och pluggat fucking kemi som jag älskar så mycket just nu typ, men ja tyvärr så har jag absolut ingen sådan lust, och kommer aldrig ha det heller, kemi kan slänga sig i väggen och ta sig i röven.. Grattis till min jätta gulliga mamma som fyller år idag, jag älskar dig. Haha undra äns om hon läser detta? Aja har ingenting mera att skriva.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0