Kokande känslor, yes..

Åh fyfan, jag är sur, jag vill bara ställa mig och skrika där ingen kan höra mig, eller prata med någon som verkligen förstår mig och sen bara glömmer bort det jag har sakt, usch jag gillar verkligen inte att vara sur, det är slöseri på energi, känslor och ord.. får ta och lugna ner mig på egen hand, andas in andas ut viktoria. Ja men idag så har jag vart med felicia matilda och nea typ hela kvällen, vart tuff på stan typ? sjukt nice att träffa söta matilda igen (: hon är ju lite speciell om man säger så haha.. men ja nu är jag hemma igen och gör ingenting utom att kokar. Oskar ska kanske komma förbi lite senare, hoppas det, det är trevligt och kul att vara med honom. Men men vi får väll se hur det blir (:

Jag är ju lite överdriven av mig, men det finns en sak jag nästan alltid går och tänker på, den dagen vi bara kommer vara vänner, jag kan helt seriöst inte tänka mig i den sittsen, att bara vara vän med dig, det går inte ihop, no way.. hur ska jag göra den dagen jag måste klara mig utan dig, förstår du hur speciell du är för mig?


Ingenting med texten att göra, men ända bilden jag tog igår


Kommentarer
Postat av: mmatilda

va söt och snäll du är gummsi goooooo :D <3333

2009-09-20 @ 22:10:48
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0