Så hära planerar jag livet..

viktorianilsson säger (17:27):
*ja ska bli nunna -.-
ffeliicia säger (17:27):
*HAHAH :D
viktorianilsson säger (17:28):
*de skulle vara skönt att slippa sånt hära, men då ''slipper'' man ju också det bra, de vill ja inte.. men ja kan vara en olaglig nunna (:
*ne asså
*haha
*menade inte så xD
viktorianilsson säger (17:29):
*då blir ja kickt aut från klostret -.-
*och då är man tillbaka i samma sak
*fuck -.-
ffeliicia säger (17:29):
*hahahahhahaha
*hahaa
*du säger typ alltid tt du ska bli nunna :D
*näre inte går bra med något :D
*hahha
viktorianilsson säger (17:29):
*joo, de är mitt måtto (:
ffeliicia säger (17:29):
*tänk om du typ blev de när du blev stor ;o
viktorianilsson säger (17:30):
*jag ska ju det!
*när hel världen rasar
*och ja får AIDS
*då blire klostret ;)
ffeliicia säger (17:30):
*HAHAHAHAHAAHHA
viktorianilsson säger (17:31):
*livet är underbart :)

Min framtid - nunna med aids! Oh damn i like it (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0