Sjukt så orolig

Jag kan inte plugga ordentligt, gah! blir tokig.. tog bort det andra inlägget för det var helt snett och gick inte ändra saker och så vidare, men skulle iallfall ge boken ett försök, men somnade ju.. sen fastande jag vid datorn för jag inte orkade försöka med det dära, sen kom mamma så fastande jag att prata med henne, fick by the way hårinpackning av henne, skit bra är det! man kan inte äns köpa det i någon affär, den ni.. men sen när erik kom och frågade mig saker om det till provet så började jag förstå lite iallfall, tror det kommer bli lättare nu att plugga imorn, han for nyss :( usch vad du gjorde mig orolig! Eller jag är det fortfarande iofs, buhu.. aja ska borsta tänderna sen sova, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0