Sug och svälj trevlig helg

Buhu, nu har jag huvudvärk igen, det tar aldrig slut! :( En sak jag glömde ta upp igår som ni absolut kommer bry er om haha, var tidigare på dagen med moa och elin och såg små duktiga pojkarna spela hockey, och sen var vi på stan. Men idag vet jag inte vad jag ska göra, ingenting, det låter skönt.. men det är så grymt jäkla tråkigt att göra just ingenting, ingenting?! Någonting gör man ju alltid, ingenting finns ju egentligen inte.. i'm the filosofiker nummer ett haha (: Vi fick ju ändringar på vårat schema nu i fredags, på måndag börjar vi med sovmorgon, och det är skit bra, förr hade vi tre lektioner efter varandra annars! nu har vi bara två. Vad snabbt jag kan byta samtalsämne märkte jag nyss, jag måste färga håret, mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0