That you make me love you

Okej, det blev inge fotboll med fiffolina :( .. men jag var iallfall dit en sväng, med min minsta kusin, tur att han gillar fotboll och ville se erik haha, faktist han som ville fara när jag sa att jag inte skulle fara, så jag tvingade inte med mig honom om någon tror det hah! Han är ganska gullig, han började skrika när det gick bra för dom andra och ba: jag får inte ta på något rött, bara på svart för den roliga killen har svart! :o Helt sjukt vad skönt det är ute nu, hösten är så jävla mysig så det finns inget slut, jag älskar verkligen hösten, om jag hade fått välja hade vi cyklat en mycket längre väg, bara för att få njuta av vädret haha. Men jaja nu är vi hemma och små ungarna har lagt sig, jag är ju barnvakt, en bra sådan också, hoppas jag.. nu ska jag ta ett bad tror jag och sen läsa igenom matten lite, har matte diagnos imorn, och det är inte många som är färdig med kapitlet vad jag vet iallfall, huh.. pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0