Visste du..

att jag vill - ha choklad..
att min senaste kyss - var mysig (:
att jag lyssnar mest på - mitt eget tjat haha?
att jag pratar - dålig franska

att jag inte gillar - jobbiga ungar (:
att min första riktiga kyss - var ganska fail hahah
att jag avskyr när folk - ska retas hela tiden -.-
att kärlek är - typ underbart hihi (:
att jag gillar att - jag vet inte, gillar mycket :b
att jag alltid kommer att - vara sen till allt haha
att jag är hemligt förälskad i -  hemligt och hemligt, i en söt (:
att sist jag grät var - igår, när jag låste in nyckeln i skåpet..
att min mobiltelefon är - väldigt hel, och betydelsefull
att när jag vaknar på morgonen - är jag seg som en åsna
att innan jag går och lägger mig - tänker jag ovanligt mycket
att idag har jag - vart på skolan, och haft damp..
att jag just nu tänker på - tänkte just vad jag tänkte på.. x)
att i kväll ska jag - vara med erikboy (:
att i morgon kommer jag - somna i skolan
att jag hoppas - att.. jag får pengar snart (:
att jag verkligen vill - att min onda mage slutar göra ont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0