Wake me up when september ends

Vad jag är slarvig, fick 23/25 på moped provet, och dom två ynka felen var slarv fel, jag visste svaren men det blev så förrvirrande med alla jäkla rader, aja det är ju iallfall godkännt haha. Och nu om jag hinner köra något i höst blir det att köra cool neos! (: till våren ska jag ha en ny, enligt mig. Efter jag hade vart dära så for jag hem och så kom oggepoggeboy hit, och har vart ända till nu, tiden har gott riktigt snabbt haha, vi har för det mesta suttit och prata om hockey och hockeykillar, förstår ni hur länge man kan prata om något sånt? Nu ska jag för en gångs skull försöka skriva litee kortare inlägg, imorn är det Boden i rörelse, jag ska gå, om min mage slutar gå imot mig och göra så jävla ont, morr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0