Det är dags för fredags(plugg)mys

Kan lova er att ni inte har missat något på det senaste dygnet som jag inte har skrivit något här. Sov iallafall hos Erik inatt, min sov tröja luktar så gott nu, ska andvända den som snuttefilt. Nu är fjanten i fjällen, haha bra att helger ändå går så fort hur som hellst. Men..idag hade vi matte nationella idag, egentligen kunde vi ha fått slutat efter det, men nae.. någon minut matte lektion var tydligen mycket viktigt? Inte för att jag var på den men, kunde iallafall ha fått sluta kring 9! Somnnade typ flera timmar efter jag kom hem, sen for jag och Linnea och köpte massa gott både mat och godis eftersom vi är själv hemma typ hela kvällen. Ska skriva om yoga historia, och om D-day ikväll, eller hela helgen måste jag jobba med det.. Jag älskar skolan! Haha nej det gör jag inte, hehu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0