Jag älskar att vara dig nära

Båda skit ungarna har ju fyllt år ganska nyligen Så vi for till Luleå och köpte ett Xbox 360 med massa roliga spel. Jag köpte även en ny parfym, så nu har min halva panik över att min andra parfym var slut lugnat ner sig. Sen for vi och köpte tårta och fajitasallad på max eller vad dom nu heter. Hehe men nu måste jag gå och testa allt roligt som dom håller på med i Abbes rum.. eller ska jag till lägga att min söta mor köpte mig ett par byxor, något schampo och balsam och ett nytt puder åt mig tidigare idag? Hihi. Och en sak till.. min tandläkare är läskig! Hahaha, juste jag glömde att vi ska äta tårta också, vad mums! Som jag sa igår, jag skriver helt obegripligt på min fina blogg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0