Så är det..

1. Mitt namn är Viktoria Nilsson
2. Jag har ingenaning om vad jag ska skriva här?
3. Jag går andra på nerverna ibland hehe
4. Min klass är lite speciell, ganska mycket speciellt
5. Jag tror inte på ordet förevigt
6. Jag gillar en gullig pojke
7. Jag vill ha sommarlov, right now
8. Jag hatar att stressa, klarar inte av det
9. Jag gillar inte att vara avundsjuk och orolig
10. När jag gått ut skolan ska jag skaffa jobb, sen lägenhet
11. Musik är nästan beroende framkallande
12. Jag har svårt att prata om känslor
13. Jag har världens gulligaste mamma
14. Jag trodde inte på kärleken förr
15. Blogg världen är ganska fjantig
16. Jag öppnar mig för lätt och snabbt för andra, tyvärr
17. Jag irriterar mig på ljudet myggen gör!
18. Jag antar att det här är tråkigt att läsa
19. Jag vill ha en egen lägenhet
20. Jag har aldrig och kommer aldrig förstå mig på killar haha
21. Den roligaste personen vet jag inte vem det är
22. Jag är egentligen väldigt trött just nu
23. Men jag orkar inte gå och lägga mig
24. Julen är mysig
25. Jag ser mig själv som en dam med gigantisk röv ;)
26. Jag har en dröm som är typiskt svensk dröm
27. Och det är attt gifta sig, ha ett hus, barn och en volvo, och något djur
28. Men innan allt det vill jag leva lite fritt
29. Jag känner stort behov av en puss just nu
30. Jag gillar inte se mig själv i platt hår
31. Jag älskar att älska, haha
32. Jag vill testa bo utomlands ett tag någon gång
33. Jag är verkligen inte allmänutbildad.. -.-
34. Jag har en moppe utan stöd
35. Jag är för första gången i  mitt liv kär
36. Jag vill ha en påse med pengar
37. Jag har blivit mer självsäker, av misstag som jag har gjort
38. Min Favorit film genom åren är.. öh
39. Jag har tre bröder faktiskt
40. Jag är enormt duktig på att klaga om allt (:
41. Det mysigaste jag vet är att vara nära Erik
42. Jag vill ha pengar
43. Jag tycker livet är helt okej
44. Jag längtar till att få ork att gå till sängen
45. Jag vill ha en katt unge!
46. Jag vill inte bli vuxen, det låter tråkigt..
47. Nu ska jag ta och pilla på mig själv, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0