Volvo reklam

Polisen har kört förbi här ute 3 gånger nu på typ några minuter, jag tolkar det som att dom gör reklam för deras bil som dom gör, Volvo. Skulle jag också göra om jag hade en Volvo (: Om jag hade en bil kanske jag ska börja med. Hoho coolingen snackar om bilar, wow, vad häftig jag är! Tack jag vet. Haha det är så gulligt när man verkligen märker när någon stör sig på en, jag tycker det är kul! Okej nu tar vi det där roliga om vad jag har gjort idag, jag har käkat hur mycket frukt som helst, och jag har fått sår i och runt munnen av apelsinerna. Jag har pluggat på biologin, och jag hant till och med somna medans jag pluggade. Gud vad mycket jag hinner åstadkomma! ;) Okej, jag har hunnit vara sur en stund också, hihih..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0