You and me

Jag har ont i magen så jag stannar hemma idag, och passar på att skriva klart SO uppsatsen. Eller.. Jag måste skriva klart SO uppsatsen så jag stannar hemma idag, och passar på att ha ont i magen. Vilket som, jag är iallafall inte på skolan idag. Jag måste få klart min uppsats.. har faktiskt inte så jätte mycket kvar, det känns bra. Men igår hade vi bad på gympan som alla andra, hatar livräddning haha.. värdelös på det. Jag och Fiffo och några grappar stannade där ända till 6 tiden. Så grymt kul! Det är härligt att bada, förutom att man blir som ett russin.. Sen blev det Max, och hockey hos William. Och nu ska jag göra någon lunch, sen skriva (: Och sen vara med min lilla lover boy! Tror jag, hoppas jag, annars blir jag arg och då blir jag farligt, morr..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0