Autumn

Jag är ett höst barn, född i September. Jag tycker hösten är den mysigaste årstiden. Jag gillar när det börjar bli mörkare och en aning kyligare. Jag älskar höst färgerna, träden tycker jag blir väldigt fina. Jag vet inte om det är för att jag fyller år på just hösten och alltid har någonting att se fram emot efter sommaren, eller om jag verkligen gillar den. Många som inte fyller år på hösten, eller inte gillar hösten, missar att hösten finns haha. När sommaren är över blir det: Fan nu är det vinter! Då måste jag alltid lägga mig i och försvara mysiga hösten, och säga att den faktiskt också är i en eller två månader (: Som sagt, mysiga hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0