Come on and take it as you make it

Okej det gör så jävla ont i min mage just nu så jag håller på att spy. Tack så mycket gud för att vi fick mens, menar det verkligen, tack. Livet är inte rättvist ibland.. Haha. Ligger och ser på någon film och tycker synd om mig själv. Har varit med Foffo idag, Foffo, haha, coolt namn. Fiffi jag döper här med om dig till Foffo. Ja men iallafall, vi har hängt på stan coola som vi är. Shoppade också två trosor, en randig tröja, en typ snobben ''pyjamas' och en skjorta. 500 kronor bara så där, jag kan inte hantera pengar.. Men har vart en super trevlig dag! Och nu måste jag lägga mig ner för jag håller på att DÖ! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0