Come take my hand

Hallå hallå i lingon skogen. På tal om lingon.. Aya, idag har jag vart med Foffo igen. Stackars mig? Haha skoja, trevligt som vanligt (: Ska döpa om henne igen till Hej-jag-är-helt-tokig-när-det-gäller-skor! Fast dom skorna hon hittade idag var skit snygga faktiskt, till och med jag blev lite ''Åhh vad fräna'' Men bla bla bla. Juste jag köpte en parfym idag, den luktar jätte gott! 134 kronor kostade den, typ billig för parfym. Men bla bla bla igen. Älsklingen är på middag just nu så han skickade mig att fara och hyra film och köpa godis till ikväll. Lät mysigt så okej. Haha, ännu en till film.. Fan, snart har jag sätt alla filmer som går att hyra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0