Lady bang

Vilken lirare till morbror man har, springer runt i knall rosa shorts haha.. Typ nästan lika cool som mig då. Aya, sitter här, framför datorn, lyssnar på lite musik och, ja jag vet inte, försöker få tiden att gå lite? Väntar på att håret ska torka så man kan börja fixa sig lite granna. Sen sticker man iväg till grann kommunen och har det väldigt nice hoppas jag (: Juste, sa ju igår att mina fötter blev ganska ''På hoppade'', vaknade imorse och såg att dom var helt blåa och ovanligt tjocka haha, jätte fint och väldigt skönt!


På tal om fötter, det där ska föreställa likadana skor, men, ah, haha..
Lägg märket till hur vackert jag har inte knutit mina skor heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0