Musiken påverkar stort

Okej.. Ja, idag hade jag en dålig start på dagen. Blir så otroligt besviken ibland, usch.. Men det gick att lösa med att prata med en kompis och lyssna på några låtar som alltid får mig på bra humör! Även om jag är på bra humör redan, blir jag bara på bättre humör av dom. Don't know wy, det bara är så (: Tyvärr så är jag kung på att nöta ut låtar, för jag lyssnar på dom om och om igen flera veckor i rad haha, men ja. Nu är jag på bra humör igen, typ nice ba hihi. Ska senare kanske vara med Erik, vi får se hur det blidde. Pusss (:

California girls - Katy Perry (feat. Snoop Dogg)
Club can't handle me - Flo Rida (feat. David Guetta)
Hypnotized - Plies (feat. Akon)
Commander - Kelly Rowland, David Guetta
Dynamite - Taio Cruz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0