Ointressant babbel

Haha, nu blev man allt djup i tankarna. Nej men allvarligt, jag får ont i magen när jag tänker på sånt där. Förr ville jag bli frisör, men jag insåg att jag inte var nog smart och inte hade nog med ork att fixa betygen som krävs för att komma in på frisör linjen. Så efter det har nästa dröm jobb blivit att jobba med att hjälpa folk. Jag ska gå Omvårdnad, hjälpa folk att torka sig i rumpan? Njae, säkert en start på det hela. Men jag vill hjälpa folk som mår dåligt. Jag vet ingenting om det, jag vet inte vad man ska bli för det, jag vet inte vad det krävs, jag vet inte ens vad jag snackar om nu. Jag är inte smart, jag är inte heller duktig i skolan, men på något vis ska jag lyckas. Med att till slut hjälpa människor på något vis.. (: Nu ska jag sova, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0