Watch me fly

Jag är redan trött och klockan är knappt 1, min kropp vänder dygnet utan att jag tvingar den. Praktiskt. Aya, idag har jag varit på alder med kusinerna. Träffade älsklingen och dom andra pojkarna där! Åh, man blir så glad av dom. Så härliga allihopa. Efter några timmar där drog vi hem, åt och duschade. Sen kom Ida girl hit (: Myst på hela kvällen, även bakat bullar också. Haha Ida somnade mitt i allt, farligt att somna och lämna mig själv med bakning.. Fast klarade faktiskt att rulla ihop degen och stoppa den i ungen, duktig som jag är. Men men, ska ta och sova nu. Imorgon när jag vaknar kommer Erik hit. Tjohooo! Jag elskar honom


Kommentarer
Postat av: fiffii!

KLART SOM FAN ATT JAG BJUDER, he ba ta för sig ;)

2010-08-12 @ 21:10:20
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0