ZzZzZzZz...

Är på humör för att skriva ett långt inlägg, bara för att berätta och förklara saker. Men det är inte värt det, för det är helt ointressant det som cirkulerar i mvg hjärnan. Ingenting som berör någon annan, ett inlägg som jag hände tänkt so what? åt. Som alla andra inlägg, alla är So what inlägg egentligen nu när jag tänker efter. Jag menar, man skriver att man ska duscha, eller se film, eller laga mat, eller fara hit eller dit eller vara men han eller hon. Det är väl ganska So what? men ändå så är det intressant, så intressant att man läser samma sak varje dag, typ. Haha den trötta sidan av Viktoria Nilsson har vakna till liv.. So what..

Hohoho kolla hon gör en stycke indelning till och med! Händer sällan. Jag är inte dum i huvudet, jag vet att man ska ha det så. Men jag har aldrig skrivit med stycke indelning på min blogg, och tänker inte göra det heller hehe. Kul med långa inlägg som jag hoppar från det ena till det andra. Slarvigt och obegripligt. Nog om det. Idag har det vart en slö Söndag. For och såg fotboll med en ganska sliten pojkvän haha, sen mot kvällen for jag och hyrde film, Tooth fairy. Mitt i filmen kom Ryan Sheckler in, som hockey spelare! Man typ damn.. *10 minuter senare* Jag fick hjärnsläpp efter det där, kommer inte på någonting mer att skriva? Jag ska nog ta och sova nu, den trötta sidan av Viktoria Nilsson har lämnat oss nu. Godnatt!

Så här ser ett riktigt So whatt inlägg ut.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0