Bördi baren

Oj, nytt rekord på att inte ha bloggat? Men igår så gick det faktiskt inte att blogga.. Blogg.se hade damp så hittade inte vart fasen man loggade in. Så det så! Och så gick min dator sönder också, FAN! Ett virus tog över datorn helt totalt. Så just nu har jag min gamla dator som gick sönder för länge sen, pga virus den också, men den fungerar lite i alla fall. Trög som ett as är den.. Jäkla skit datorer! Dö barra dö..

Slutade före lunch idag, men jag och Elin har inget liv så vi stannade på skolan ganska länge. Fast nu är jag hemma och sitter och lider av världens jävla mens värk. Vill bara göra köns byte just nu, hade varit väldigt bra. Ska ta och vila en liiiten stund, sen får vi se vart kvällen leder en!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0