Hmm, kul blogg..

Hej, hallå, tja, tjenare, tjenixen.Tar lite extra många hej så det liksom känns som att jag har blogga jätte mycket idag och igår. Vilket jag inte har.. Men igår var jag med Felicia, typ inte kult. Dessutom tvingade hon mig att följa till Luleå idag också. Så idag har vi plus några kuliga filurer varit i Luleå stad. Jag hittade ett par vanliga svarta leggings, en t-shirt och en halsduk. Var tänkt att jag bara skulle följa med och inte handla någonting för att spara lite pengar för en gångs skull. Såklart ska allting vara så himla fint och billigt och behövligt just då..

For hem någon gång där mot eftermiddagen, gick hem och duschade, och så vidare mot Felicia för middag. Nam nam nam med tacos. Matkoma efteråt som vanligt av tacos.. Så slö mys i soffan framför Narnia 2 satt fint! Men ska ta och slinga mormors hår nu. Pössi pössi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0