Hold my hand

Ligger i sängen och bara tar det lugnt. Saknar jul känslan man fick när man var mindre. Visst, nog har jag lite jul känsla nu, men den är inte i närheten av vad man hade förut. Antar att det är smällar man får ta när man blir äldre ;) Fast det är nog 3 år sen jag tappade den där riktiga julkänslan tror jag. Nåja, nog om jul känsla! Men lite mer jul tjat kanske. Är ju uppesittarkväll ikväll, det är så mysigt! Det bästa med denna kväll är ju fikat hehe..

Men när Erik for hem tidigare idag for jag in till staden och köpte lite mer julklappar till min kära lillebror. Han längtar så mycket till imorgon så retat han lite extra mycket än vanligt med att säga att jag vet vad han ska få. Haha älskar att retas, i alla fall när det fungerar!

Fick världens finaste armband i julklapp av Erik! Tack älskling ;* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0