Julklappar

Som jag sa för något inlägg sedan så är jag en riktigt mes. Inatt har jag knappt sovit något för jag har varit så otroligt orlig för att julklapparna jag hittade igår skulle ta slut innan jag hunnit köpa dom. Men, dom var inte slut som tur var. Så inatt kan jag sova haha. Har bara några julklappar kvar att köpa nu, dels till mina kusiner. Synd Linnea om du tror att jag ska skriva det här vad jag tänkt köpa till dig ;) en barbie kanske?

Nu ska jag ta och duscha, mitt hår är allt annat än fräscht. Sen måste jag ju ta en runda förbi köket, mormor har bakat mer knäck. Jag kan verkligen inte beskriva min kärlek till dom där goda knäcken.. Omöjligt! Nåja, imorgon ska vi bara till skolan och fika, och se någon julshow. SEN ÄR DET LOV I 3 VECKOR!! Det där lät himla underbart (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0